helg

ja idag så vaknade jag jätte trött, vet inte varför men så fort jag blir ensam i sovrummet så vaknar jag och kan inte sova..
så jag gick uåå tidigt idag :P
fixa frukost med kokta ägg och kaviar, riktigt gott..
sen så vart de ner till Smen´s å jobba lite, passade på att tvätta min bil också så nu är den så ren å fin så...
jocke var å flög lite medans jag var på smen´s...
sen i kväll så hade vi lagat mat ihop och kollade på Disney dags och sen i kväll så vart de film, kollade på Yes man , med jim carrie och den va väl oki...
har även fått ont i halsen igen, men de är inte vanlig hals ont utan jag hade detta för ett tag sedan och de känns som om jag har en böld på höger sida i halsen när jag sväljer och de gör allmänt ont, men kollar man i halsen så ser man inget.
så jag får väl se om de blir något utav detta denna gången....
Jag hoppas de inget allvarligt blir.. jag har inte varit sjuk på över ett år och vill inte bli de heller...

imorgon så ska vi tvätta hela dagen och sen på kvällen ska jag på massage och de ska bli så skönt. jag vann ju de utav Findus när dom hade nån tävling inne på ica i Lidköping och både jag och mamma vann så vi ska båda iväg i morgon kväll. ska bli sååååå skönt...

och på måndag blir de väl Ullared som de ser ut nu men man vet aldrig va som händer....

nej ska krypa ner i sängen nu och läsa lite och sen sova...

God natt på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0