20 Mars

Ja fy f**n  va jag är trött...
min bil kronglar igen men nu e jag så less på att jag skiter i de.. de är bara dörren som kronglar..
och jag har fått tid om 1,5 vecka.. alltså hallå, de borde gå fortare, men men hade väl varit lättare om man haft ett bilmärke som vem som helst kan fixa...
ja ja nog om detta...
jag förjde med min bror idag och sa jag kunde följa med honom och ut å gå i skogen...
så vi mötes upp i Råda och började gå, och sen så blev de väl en sträcka på typ 1,4 mil...
fy faan va jobbigt men jag klagade inte en enda gång utan jag höll käften och bara gick.. skrattar...
jag kände mig stolt efteråt..
Den va skönt å gå men vi undrade ett tag vart vi va på väg och stigen va en isbana ibland så man fick gå bredvid stigen och de va inte alltid lätt...
vi gjorde ett stopp vid utsikts platsen och kollade över råda och lidköping i kikare som dom hade där...
de va fint. kunde inte varit bättre. sol och blå himel...
sen vidare mot bilarna och väl framme så va man så himla glad..
åkte till Netto och köpte en flaska vatten och tror aldrig jag varit så tacksam för ljummet vatten :P
sen så va de raka vägen hem till skara och handla och fixa mat...

de kommer bilder på detta i bilddagboken...

puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0