19 Mars

Idag har jag varit i Jung igen, åket hem å klippte mig idag, passade på när frisören var hemma och skulle klippa mamma.
sen så föreslog jag i går kväll att vi kunde åka å äta middag ute, så vi fick även med min bror så hela familjen, alltså jag, mamma, pappa och bror min åkte till Trollhättan och åt middag på Överby...
Var väldigt gott.. vi åt buffe..
sen så åkte vi till HUnneberg och gick uppe på berget i typ 2-3 timmar.. mitt i allt detta så tog vi en fika med hembakat som dom hade där.. jag och mikael tog ananaspaj och den va jätte god..
sen så fortsatte vi våran promenade och de va kul för ett ställe i skogen hade dom kottegolf och en massa djur, och jag kan lova jag och min bror hade roligt..
ja de fanns även en bana man kunde gå som hette Vilse, och den är för att man ska lära barn vad dom ska göra om dom går vilse så jag, mikael och pappa började gå rakt in i skogen och mamma fortsatte gå på en vanliga vägen..
Under våran promenad inne i skogen så satt de olika skyltar om va man skulle göra och tänka på. så de va verkligen kul...
när vi väl kom till skylden där de stod mål så satt mamma där på en stol i solen och väntade på oss..
jag lägger upp några bilder under våran promenad...

min bror på lejon klippan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0