17 Mars

Faan va jag älskar min pappa alltså...
När jag vaknade så hade jag ett fint sms från honom.. så här stod det..
Hej lill gris, trycker du tryne än?

skrattar... kan man något annat än att skratta åt honom... han e ju charmig..
jag ringde upp honom och de visade sig att han hade tråkigt för han tagit semester 2 veckor för han hade
en massa semester innestående.. och mamma jobbade så jag tog min lilla bil och åkte hem till pappsen..
Hjälpte honom med några papper till hans nya motorcykel.. den e fin den =)
sen så åkte vi in till Lidköping och kollade affärer och köpte lite tröjor till pappa. sen åkte vi hem till jung igen och åt middag..
och sen så va de dax för mig och bege mig hemåt....
Jag gillar å va med pappa, han e så mysig <3   gillar mamma med så klart men jag är mer lik pappa än mamma...
fast min mamma är min bästa vän. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0