vardag

ja ibland känns alla dagar som om dom är de samma och ibland händer de lite mer..
idag så har jag varit på ett möte hos arbetsförmedlingen, men de känns konstigt å ändå gå där när jag har  2 små jobb..
men men alltid kul å träffa dom också :P

annars idag så har jag inget gjort..
känner jag inte orkar fixa mat idag så de är skönt att de finns kvar fiskgratäng från de jag gjorde igår så det blir
rester till middag idag så fort jocke kommer hem från jobbet...

imorgon måste jag väl fixa födelsedags pressent till Caroline som fyller år..
men vet i sjöön vad jag ska ge henne,,

sen så hoppas jag att de blir ikea till helgen... vill så gärna ha nya saker.. känner att jag gärna skulle
villja flytta ifrån denna lägenheten också.. jag vill ha en större en med ett stort kök och köks ö och allt va man
kan drömma om ;)

eller helst ett stort hus vore ju inte fel..
men de dröjer väl lite till innan de kommer.. men vi har kollat på olika hus som dom bygger, sen är de bara vart de ska stå också..

nej nu ska jag värma maten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0