Jobb

Ja jag har ju som sagt 2 jobb just nu, dom ger ingen större inkomst men dom är roliga..
sen i morgon ska jag på en arbetsintervju i Skövde om något telefon jobb..
Och sen förut nu på morgonen så ringde min mobil och jag svarade och då är de en kvinna som har fått mitt
nummer av Scan som vill att jag ska jobba för dom.. Dom ska tydligen göra jobb för scan och dom hade fått nummer av dom till folk som dom ville ha tillbaka och jag var en av dom =D
de tyckte jag va kul, så oavsett vad som händer så har jag ett jobb i sommar iallafall..

annars idag så va man lycklig när jag vaknade, för de har ju kommit snö =D
så underbart fint., känns inte som om de har varit någon riktig vinter än så de får gärna kommer 5 meter snö :P

ja vi va ju på Ikea i lördags och jäklar vad folk de va..
gick runt där å shoppade loss, och de vart en hel del. när vi väl var ute så hade vi 2 vagnar.
Vi hade ju pickupen eftersom vi skulle ha med ett stort skrivbord.
så lördag kväll satt jag på golvet och byggde ihop detta. jag tycker det är så himla roligt..
lägger upp bilder på bilddagboken sen för dom som villse..

puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0