jag fick jobbet =D

ja igår va jag i Skövde på arbetsintervju..
den tog drygt 5 minuter, hon visade mig runt och sen så ställde hon en massa frågor och allt kändes bra... hon frågade vilken av mina referenser hon skulle ringa och jag upp gav min gamla "chef" som jag har jobbat ihop med i nästan 8år.
så efter 20 minuter att jag åkte där ifrån så ringde dom upp mig och erbjöd mig ett heltidsjobb =D och jag tackade ja så  klart så jag börjar på måndag i Skövde som telefon försäljare :P får se för vilket konto bara, men känns bra att få en riktig lön...

de jobbiga är att jag måste lämna mina älskade barn jag jobbat med i 8år..
så igår va jag i Kvänum och berättade de för barnen och de va så jobbigt eftersom en del blev jätte ledsna och började gråta och de är hemskt, jag började själv gråta för jag gillar dom så himla mycket,,
och idag så är de dax för att ta farväl av barnen i Jung :(
kan ju tyvär inte hälsa på dom heller eftersom mina jobb tider är från eftermiddag till kväll..
så får se hur detta ska gå...
men jag kommer sakna dom så himla mycket...

har även idag ringt å tackat nej till alla mina andra jobb jag fått inför sommaren..

puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0