hmm känner sig blond..

ja jag säger då de ibland är man blond..
i morshes när jag gjorde frukost och allt så tänkte jag de att jag tar en apelsin också för vi fick en massa
frukt av jockes mormor efter jul.. och jag började skala den och sen helt plötsligt så vart den röd och de såg ut som blod så jag började undra hur jag kunde skära mig på en apelsin så jag kollade fingrarna men såg inget.
Så jag fortsatte skala och delade den och då såg jag att de va en blodapelsin, men den såg exakt ut som en apelsin på utsidan.. De är ju itne lätt å veta sånt :P
Men jag skratta lite för mig själv där.. Tyckte att de va lite kul..

Annars idag så har jag tvättat sedan halv tio och de e snart klar och de känns sköt, har inte tvättat på typ 3 veckor så de är tur att man har mycket kläder :P
så när alla kläder va klara så slängde jag in täcken och mattor och allt jag har kommit åt :P
får ju passa på när jag har tvätt tid hela dagen...

ska nu iväg å handla lite till maten...
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0