sitter på jobbet...

ja jag sitter på jobbet just nu och har min sista rast för idag... de känns skönt har fått sålt lite idag iallafall och de känns verkligen bra..
dagarna man inget säljer då e de inte alls kul.. så idag har de blivit med dator och allt och de ger ju en del :P
slutar klockan 18,00 och då bär de av hemåt till en middag som står väntande hemma =)
alltid lite kul.. jocke lagar mat varje fredag de har vi kommit fram till eftersom han är hemma innan mig och vi är både hungriga då... känns inte som om att jag vill äta mitt på veckorna då jag slutar vid 21,00...

annars i helgen så blir de nog ganska lugnt.. de är inplanerat ett sexparty i morgon men får se hur de blir med de...
ska även iväg och kolla på en soffa också blir de även nya gardiner jag ska köpa som jag har sett ut..
så de blir skövde imorgon också fast då i andra ärenden...

sen så blir de ju att jobba också som vanligt...

nej nu får jag sätta igång här igen..
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0