SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja de är helt underbart de snöade lite igår men de försvann lika fort eftersom de blev plusgrader.. träffade Pernilla under hennes lunchrast och när jag stod där i väntade så kom Uffe och han bara pekade på mig och jag nickade på huvudet och han sa är de verkligen du,, jag bara ja de är jag och skrattade.. han sa hur kom du hit,, jag sa de att jag gick hit.  men han va jätte glad och se mig och gav mig en stor kram och de va kul och se honom.. han va inte sig lik utan har förändrats en hel del måste jag säga.. hoppas man kommer träffa honom mer gång innan jag åker hem...

idag så har jag och joakim tagit de ganska lugnt varit ute och gått och sen gick  vi till Dollar store och den affären gillade jag evrkligen och när vi gick ut där ifrån så snöade de jätte mycket och med jätte stora flingor.. helt underbart jag över lycklig som vanligt, älskar verkligen snö.. de kan inte bli bättre... sen på vägen hem så vart de förbi condis och ät varsin varm macka de va riktigt gott... sen förbi bokhandeln som ska lägga ner..sen köpte jag några böcker och nykort.. och de gick bara på 84kr, sjukt billigt.. ska dit i morgon och köpte några böcker till :P

ska snart gå till Knuten och äta mat med Tony, Pernilla och joakim här.. så de va bli trevligt i morgon blir de Östersund och träffa Jonna och sen även janne.. så de ör fullt upp tills jag ska åka hem...

Har lite hem längtan måste jag väl säga.. är ju van att ha jocke å prata och busa med och även familjen men skönt å komma bort lite också måste jag säga :P

nej nu ska jag fixa lite..
ha de bra och ut i snön med er alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0