Lång resa..

japp i söndags 8,30 så började jag min 8,5 timme långa tåg resa upp till de kalla sveg och det gick bra måste jag säga.. va fint ävder nästan hela vägen hemma regnade de men sen vart de bra..
men i dag så har jag undvikit att gå ut för jag vill överraska min kopmis Pernilla här uppe så nu i kväll så gick jag och köpte en blomma och ett gosedjur katt till hennes dotter,,
ringde henne jämns med hela resan och la på ungefär innan jag va hos henns..    vi skulle höras senare och vi la på,, sen smög jag mig fram till hennes dörr och ringde på.. och sen visade jag mig och hon vart jätte paff och så himla glad,, de va länge sedan jag fick en sånn go kram utav någon och jäklar vad söt Saga är måste jag säga.. så himla söt och hennes ansikte ser ut som ett dockansikte.. hon gillade katten och döpte den till Maja direkt som deras riktiga katt heter,,,

Men i morgon kan man gå och kolla lite vart man vill och inte behöva vara rädd att Pernilla ser mig. så nu har jag bokat henne hela veckan och helgen så länge jag är här..

på torsdag så blir de nog Östersund, träffa jonna och sen även hinna med och träffa janne,, är verkligen kul att få vara här igen... allting är sig likt och de är verkligen sjukt eftersom jag har inte varit här på typ 5 år..

nej nu så blir de att hitta på någonting..
puss å kram på er. bilder kommer sen när jag kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0