Beroende...

Ja i sommras så la ju min mobil av och jag vart helt förstörd för jag älskade den de va den bästa jag någonsin har haft..
men ville inte betala för att laga den så jag köpte mig en ny och de blev en sony ericsson C902 men efter bara några dagar så började den krongla och va allmänt jobbig.. jag kunde inte skriva ett helt sms utan att den hängde sig eller jo de gick om man skrev väldigt långsamt..
skulle skickat iväg den direkt men vägrade göra detta innan vi åkte till spanien.. men har ja ju varit hemma ett bra tag men har inte kunnat skicka iväg den för jag vart beroende utav ett spel som finns på mobilen.. jag har sjukt svårt att sluta spela de. det är bara en massa olika kort spel.. jag vet inte hur många nätter jag har kommit på mig själv och sett att jag har legat där och spelat i flera timmar...
men i söndags så hjälpa jocke mig att tömma mobilen och i måndags så skickade jag iväg den och de känns.. Blir gamlen utav min mobil jag har nu.. man hör inte när de ringer jämt för den kronglar och den har dålig kamera så jag kan ingenting ta kort med.. kan de bli mer jobbigt...?
men kommer bli toppen när jag får tillbaka den bara längtar efter min beby ;)                                                      
tänkte lägga upp några bilder i veckan från spanien för er som har missat dom på min bilddagbok...
http://pernillalilla.bilddagboken.se

ha de bäst nu blir de sängen...
puss å kram                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0