jag har vunnit

Japp idag kollade jag posten och jag hade fått ett stort kuvert, trodde det va från dafgård men det var det inte
när jag öppnade kuvertet så stod det grattis...
Det var fårn Jane Hellen Mood och jag har vunnit en necessär med lite olika produkter i.
jag får 1 hårfärg, 1 blondering och en pak vårdande och glansgivande inpackningar...
de tyckte jag va jätte kul.. men de som va lite mindre kul är att jag bestämmde för några månader sedan att jag itne skulle färga håret nån mer gång eller inte iallafall på länge men nu verkar de som om att jag får väl färga de iallafall =D   lite kul ändå måste jag säga..
paketet med alla grejerna kommer om några dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0