veckan som gått...

Ja i veckan har de verkligen varit fullt upp på jobbet...
i tisdags så kronglade de som faan och fick plocka ner all mat i backar och de vart typ 40 pallar med 30 i varje sen när de väl kom igång så satt ju jag så klart på den sidan där man kontrolerar och då e de jag som får lägga på all maten... som tur va så kom portionerna inte så tätt så jag jobbade på som ett djur jävlar va de gick undan på 13 minuter slängde jag på 1200 portioner på bandet plus att ha koll på den maten som kom på bandet också..
Dom andra tjejerna fattade inte hur jag hade hunnit med för de va liksom en jäkla massa men jag sa de att här jobbar vi hårt också skrattade vi...  
 
Och i onsdags när jag satt å kollade så kom de en massa frost på en del av maten så jag skrapade bort de och satt å gjorde en snö boll som jag sen kastade iväg mot en av tjejerna och sen så höll hon å jag på hela tiden med att göra snöbollar och kasta på andra jäklar  vakul vi hade men dom andra tyckte vi va mest jobbiga..
men va gör man 22,30 på kvällen man måste ju roa sig på något sätt och de är itne ofta man har snöbolls krig på sommaren...

och igår så jobbade jag borta vid flygmaten... ja där hände det inte mycket.. all mat som ska bli flygbolagen kommer dit.. så har du köpt mat på planet när du flygit så kan de ha kommit där ifrån...

idag så e jag ledig och de e såååå skönt....
ska väl städa lägenheten de e allt jag vet och sen byta en skojrta på Mq som jocke fick för länge sedan men han har inte kommit iväg å bytt den så hoppas de inte e för sent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0