nationaldagen

ja igår va de söndag på onsdag och de va skönt må jag säga men jäklar va folk de va inne i stan...
vi orkade inte med alla så vi åkte till Skövde och åt middag där.. e god sallad sen så vart de Rusta och köpte träolja.. sen så begav vi oss hemåt men tog en sväng förbi Köpstaden och köpte ett par skor där..
precis när vi skulle gå där ifrån så kom min mamma gåendes.. så de va kul men vi va tvungna att gå för vi skulle på kalas vid 5 och vi va på köpstaden vid halv fem tiden så vi åkte hem till jockes föräldrar och fikade..
lite fruktsallad med färska frukter som vi skärde också kalasade lite.. sen åkte vi hem vid 7 tiden...
tog en sväng förbi pressbyrån där vi träffade Sofia (stumpan), tobbe och johanna. så vi vart fast där en stund också.
väl hemma så satte jag mig på balkongen och oljade in balkongbordet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0