idag

Ja idag har de inte hänt så mycket...
har suttit å pratat en massa på Malin på dafgård så att vi glömde och ha koll på bandet och så klart så strulade det och en massa matgrjer fastnade och åkte ner i golvet men de e bara å ta upp de och slänga på de igen...
i dga har vi kört Kålpudding på ena sidan och på andra sidan va de lax...
så får se va de blir i morgon.. men först på morgonen så har jag ju utbildning.. de ska bli kul... den e mellan 7 och 11 så efter de e de dax å åter gå till jobbet...
ja och shoppade lite i butiken där med... finns mängder ju idag va de en massa viktväkarmat och sånt...
jag köpte inte så mycket.. några grillspett och sen något med kyckling som jag håller på och lagar just nu... så man får hoppas att de e gott.. men va billigt de är där egentligen...

just de ja, jag hämtade jocke efter jobbet och fick en sommar pressent utav Smen´s alla anstälda fick de.. de va kul tyckte jag.. en coolt västa och lite smått och gott...

nej ska gå och duscha nu...
 
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0