helgen

ja  då va de måndag igen och helgen är över..
de har verkligen varit fullt upp hela helgen...
fredag så städade jag och köpte blommor till sambon som fyllde år..
sen på lördagen gick upp 7,00 för att åka å hämta en tårta och sen så skulle vi åkte till Ljudia i Mariestad
men när vi väl va på g så sket vi i det.. så jag jobbade istället några timmar och sen åkte vi till jockes mormor..
sen på söndagen så tänkte vi åka till moholm men vi kände de på morgonen att vi inte va så sugna på de
så vi läg kvar i sängen och sen så fixade vi i ordning inför kalaset vi skulle ha på efter middagen.
och sen efter de kalaset så åkte vi vidare till nästa kalas.. så de va två kalas för sambon under dagen...

i pressent utav mig fick han...
2 biljetter till monster jam i Gbg nästa helg..
1 skjorta
2 doft granar (bara för å jävlas)
1 tårta
och blommor å kort..





ja just de ja klockan 22,30 fick vi oss ett fnatt och började stor städa i våra föråd i lägenheten och jag hamrade upp några tavlor som jocke fick av sin mamma då hon va i afrika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0