En helvetes dag!!!

ja idag måste allt ha varit katastrof...
vaknade 7,45 vaknade med värsta deprutionerna va ledsen och började nästan gråta men vet inte för vad... va tvungen å gå upp då för jag skulle klippa mig 9,00 i Jung allt går bra till Jung väl i Jung ringer telefonen och vi måste föra faster till kss för hennes ben bär henne inte men vi fick klippt oss, men jag va tvungen å klippa typ 3-4cm så nu e de ganska kort... sen mamma åkte iväg för å köra min faster jag åkte hem mot Skara så där fick man ingen middag ... väl på väg hemåt är de värsta bilkön och alla ligger i 80 får panik sitter å gapar å känner mig som en bildrulle som har bråttom... så irriterande ibland hatar jag verkligen de jäkla vajer räcket...
när jag väl kom till coop för att köpa vattenmelon så gick de väl bra.. förutom att korgen som dom låg i gick sönder... Ååååååååhhhhhh blir så himla arg.. blir förbanad ställer mig och nästan skriker av frustation bara å gå och hämta en ny korg tänker ju inte konka på 2 stora melon...
när jag ska gå och betala så ville ju inte den ter minalen funka så jag fick gå till den andra.. ja den gick ju bra men då kronglade mitt bankkort så jag fick gå till en vanlig kassa ändå....
väl ute och på väg hem allt e bra.. parkerar bilen och ska gå in då går ena handtaget sönder på enav kassarna som tur va så gick inte melonen sönder men va arg man blir... så jag fick försöka bära den i famnen samtidigt som jag ska ha med den andra kassen samt handväska och en bok...
men jag kom hem...
och nu när jag skulle äta så hade jag köpt en dafgård matlåda ja och när jag öppnar den så e ju matlådan trasig eller plasten är de så all mat ligger i kartongen... och allt bara ramlade ut så de låg på tolvet och på bänken...
kan de går mer åt helvete??? och mitt iallt detta utan förvarning så får jag den förbaskade mensen.... Åhhh blir så arg.... de fattas väl bara att jag krockar, får sparken och att jag blir utslängd från lägenheten.. då e allt katastrof..
ja ja dagen är inte slut än va som helst kan hända...
nej ska duscha nu,,,
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

fyfan vilken bra dag du :D

2008-01-22 @ 18:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0