Dafgård

japp idag började man jobba på riktigt och jag må säga de e soft jobb.. sitta på en stol och kolla att allt ser oki ut... hände en hel del..

de första som hände när jag kom till min avdelning va att en kille som heter Thomas kom med en pall full med kartonger med portionsmat i... också kollade han på mig och pang sa de och han råkade köra pallen i golvet samtidigt som han drog den.. *skrattar* ....jag distraherade honom men jäklar va kul de såg ut alla lådor bara ramlade av och gu va vi skrattade... tycket de va lite kul att man distraherade honom...

också spräckte jag ett par byxor... skulle ta upp några portinonsmatlådor sam ramlat ner på golvet också skulle jag sätta mig på huk också hörde jag hur dom sprack i rumpan.. *skrattar*.... så nu har jag lärt mig att jag ska ha byxorna uppdragna så mycket som de går även att man inte gillar att ha byxorna en bra bette över magen... men som tur fanns de byxor och byta med.. men de va kul tyckte jag...

ja de har hänt en hel del idag med andra ord...

skriver väl mer i min riktiga blogg på nätet...

puss å kram...

just de ja... jag har blivit utvald att lära mig köra truck.. de e coolt tycker jag.. ska bli skit kul... :D
Så på onsdag får jag utbildningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0