våldsam helg

ja de har varit en fart fylld helg kan man säga...

fredagen va jag hemma hos bror å hälsade på samt tvättade..

lördagen började med att jobba och sen åkte jag iväg på axvalla marknade nmed richard och sen så åkte vi till köpstaden.. va hemma runt 5 lagade mat och sen så vid 7 va de dax å bege sig på inflyttningsfest hos gurkan men va hos reine typ 2 timmar å förfestade..
efter ett bra tag hos gurkan så begav vi oss mot olins..
Väl inne så träffade man en jäkla massa gammla klasskamrater och kul folk de va verkligen kul... När Byz började spela så begav vi oss mot scenen för att kolla och mitt i allt så kommer en tjej fram till mig så slår till mig och frågar varför jag knuffat henne men jag fattade inget va hon sa jag hade ju bara ståt å hoppat med dom andra i publiken men hon slå mig igen så jag slog tillbaka med en höger och hon slog ännu mer gav henne sen 2 höger till och hon flippade ur och började slå som en galning och dra mig i håret.. Då undrade jag bara va hon höll på med och jag fick nog så jag tog en arm runt henns nacke å hals och den anddra i håret och drog ner henne på golvet och frågade va faan hon håller på med och att hon borde lugna ner sig.. Så jag släppte henne efter att sagt att jag har inget gjort.. jag e inte här för att bråka jag är här för att ha kul och att de e bäst vi lugnar ner oss så att vi inte båda blir utslängde men när vi stog upp igen så började hon slå mig igen men så kom några killar och drog iväg med henne.. Så jag åter gick till Byz och hade kul med dom andra...
Sen så kommer hon tillbaka igen och börjar putta på mig och gapa och fråga varför knuffade du mig jag har inte gjort dig något men jag sa de att jag har inte rört dig, jag är här för att ha kul.. jag ser ingen anledning att knuffa dig jag känner dig inte och har inget ont utav dig.. men hon vart värsta sur och knuffade mig men jag tänkte jag bryr mig inte så lägger hon väl ner de.. så jag gick och ställde mig vid min bror när jag stod på höger sida om honom så följde hon och sin kompis efter, en stod framför mig och den andra bakom.. gick jag åt vänster så gick dom dit med..
När dom skulle gå så knuffade henne kompis mig i ryggen men jag låtsades att inte bry mig utan fortsatte hoppa och sjunga med.. Dessutom kände jag hennes kompis bror han å jag har gått 4-9 ihop...
Efter Byz spelat klart så kastade en av dom ut sin svetthandduk och jag har inte fattat varför folk så gärna vill ha sånt.. men i allafall så hoppade en massa och ville ha den och de lustiga va att den hamnade på mig så jag tänkte de att ja jag tar den väl så kan jag ha den som bar handduk.. sen gick vi mot en av barerna och sökte en endel av dom andra.. hade jätte kul verkligen, sen efter 1 tiden så kommer en vakt och anklagar mig att smugglat in sprit men just då kände jag de att jag orkar inte bråka och fråga va de handlade om så jag brydde mig inte så mycket va ändå på väg hemmåt då..
Men kändes så lustigt att man vart ut satt för en massa skit som man inte gjort..
Ja ja jag hade verkligen jätte kul i allafall.. De båsta va att jag träffade min älskling Emma så vi ska träffas oftare.. kul och träffa alla andra med så klart...
Så va väl hemma runt 1,35 så de va skönt å komma hem berättade allt för jocke va som hänt å han bara skrattade..
Idag så e de bra har bara 2 små blå märken ett på armbågen och ett på benet och sen har jag ont över ena bröstet men de va själv för vållat när jag drog ner henne...
Så får väl se när man går ut nåsta gång igen.. *skrattar*
Vart lite förvånad att ingen gick emellan när bråket började hörde någon sa åååhh tjej slagsmål...
Ja ja.. nu e de glömt hoppas inte hon fick allt för stora skador... Men jag måste försvara mig, jag kan ju inte stå och ta en massa skit...

idag så har jag bara legat hemma och tagit de lunt kollat lite på film och sånt..

imorgon e de dax å jobba igen.. skönt de...

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0