Kaos!!!!

ja fy fasiken i förr går ville man bara bort från jobbet.. allting bara började krongla maskinen som packade allt i kartonger vill inte funka så vi fick springa alla 8 till bandet och få bort all mat från bandet för den maskinen den går igen om kronglade också ,, alla backar tog slut och vi bara slängde mattallrikar med mat lite lver allt.. hela golvet vart fullt och de va mat högt och lågt...
men jäklar va kul vi hade de ändå.. Emma tyckte verkligen de va kul hon skrattade så hon började gråta..
när vi väl fått in mer backar, och packat ner all mat i dom så vart de typ 3 pallar med mat.. fatta de är mycket... och mitt iallt detta så började linje 2 också krongla och då behövde vi ännu mer backar så alla bara sprang över allt för å hitta nått och slänga de i...
ja jäklar va kul de va... tur att folk inte vet vart maten har vart när dom köper den.. *skrattar*

men igår va de bättre då hamnade jag å Emanuell ute vid flygmaten och jäklar dom hade sänkt den så jäkla mycket jag har 3 dubbla stickade vantar.. dom va iskalla frysen dom går igenom stod på -138 grader...
och med alla ånga som kom ut ur frysen så såg det ut som om vi hade en rök maskin i rummet så vi hade de fint där inna slapp se allt tråkigt golv :P

nej nu ska jag gå och dränka alla blommor så  man inte behöver vattna dom på ett bra tag..
puss å kram.. snart e de helg =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0