Helgen...

Ja helgen har varit fart fylld de har hänt nått varje dag och de känns skönt...
i fredags så va jag hemma hos mamma och pappa å hälsade på men de va bara mamma hemma.. och hon väntade besök,, jag hade varit på dafgård innan och köpt lite grejer där till mammsen och även till min sysling..
Och maja låg och sov som vanligt förståss...



Lördagen så begav jag å mamma oss mot Göteborg jag va tvungen å se Carl-Einar Heckner innan han slutade med sin variete på Liseberg och jocke ville itne med så mamma åkte med och de va en väldigt trevlig dag..
Gick på stan först sen runt 5 så begav vi oss mot Liseberg och strosade om kring,, jag spelade 2 gånger på hjul och jag vann båda gångerna.. jag vann en alladdin ask och sen fick jag stjärnvinst på Twist så där fick jag en 2 kgs påse... vart jätte glad...
sen vid 9 gick jag å satte mig vid scenen och kollade på Carl-Einar.. och de va lika som som alltid... mamma gillar honom inte alls så hon satte sig på ett fik..




Söndagen så tog vi de ganska lugnt va hemma och softade...
på kvällen så bestämmde jag å mma oss för att åka och kolla på avslutningsfyrverkerierna i trollhättan.. jocke eller pappa åkte itne med eersom  de va 23,00 på kvällen å jocke skulle upp på morgonen så jag å mamma åkte dit..
och de va verkligen lika fint som vanligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0