hejsan hoppsan

ja nu e man trött efter allt helgen va fullt upp,, jobbade lördag och sen hela söndagen så va jag ute på Läckö slott för Dafgård som jag jobbar på firade 70 år så dom bjöd alla anställda plus sommar jobbare på en hel dal ute på Läckö och de va en massa aktiviteter och vi vart bjudna på mat,,, senare på kvällen så fick alla varsin picknick väska full emd mat och en filt och sen vart vi bjudna på diggiloo konsert..
och innan de började så fick vi en liten privat underhållning utan Thomas, och linda bengtzing och nickas sjöng..
Måste bara säga de at Molly sanden jäklar vilken röst den ungen har.. hon e farlig... Sjunger riktigt bra... 
De va väldigt fint måste jag säga.. tyckte de va mysigt att sitta där i gräset med alla och kolla på de..
va hemma runt 1 på kvällen och sen i går som tur e så jobbar man ju adlrig morgon för då hade jag varit helt slut..

idag har jag kört jockes mormor till blomster landet för hon ville köpa blommor så jag sa de att jag kör dig jag e ju ändå ledig på dagen....
så jag fick en Orkidee utav henne =D hon e så snäll.. den bästa mormor man kan ha,, älskar henne verkligen...

håller nu på och lagar mat...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0